Ruhi Çenet Medya

Ruhi Çenet Medya
30  802 929 162
İnsanın kendini, dünyayı ve evreni okuma serüveni...

İletişim adresi: [email protected]

Video

Şərh

  • Yastık

    ASİLE BEREN ÜLGENASİLE BEREN ÜLGEN3 saat əvvəl
  • Rabbim seni cennetinin en güzel yerlerine yerleştirsin peygamberlere komşu ol inşallah güzel yavrum benim Rabbim şifa versin acını dindirsin :(((

    Ower LorthOwer Lorth3 saat əvvəl
  • Büyük ihtimal okyanusun altında bi yerdedir

    Muhammed KafkasMuhammed Kafkas3 saat əvvəl
  • birde müslüman ülke olacak pakistan temizlik imandan gelir ama

    SELÇUK 1992SELÇUK 19923 saat əvvəl
  • Orada yaşayan hayvanlara daha yazık bence sonuçta hava kirliliği niye var insnalar yüzünden yada çever kirliliği

    EunaEuna3 saat əvvəl
  • 5:21

    SELÇUK 1992SELÇUK 19923 saat əvvəl
  • mük video

    Berat DemirBerat Demir3 saat əvvəl
  • den başlayın yerde yeşil birşey var galiba mayın o

    Kenan KoçKenan Koç3 saat əvvəl
  • Ağzım açık izliyorum dünyada böyle yerler olduğundan haberim bile yoktu duysam bile hayal gücüm yetmezdi.

    Kardelen AçıkgözKardelen Açıkgöz3 saat əvvəl
  • Ruhi Çenet seninde ömründen 5 yıl gitti 😂😂

    BİRKAN_Q10BİRKAN_Q103 saat əvvəl
  • 10 yıldır evde hiç tuzun bittiği görmedim dedim komşudan isteyim dedim gittim bide ne görüyüm hepsi ölmüş 😱😱🤪

    Muhammet koçMuhammet koç3 saat əvvəl
  • Barbamerika

    hz. Juan Yamanohz. Juan Yamano3 saat əvvəl
  • Yemek yiyodum artik yiyemiyorum 🤮

    Hasan AkbaşHasan Akbaş3 saat əvvəl
  • Uçak geçmiş e gitmiş tekrar günümüze geldiğinde bi bakıyorsun uçaktan dinazor çıkmış 😁

    mustafa yılmazmustafa yılmaz3 saat əvvəl
  • Çevre koruma bölümü okuyup bu videoyu izlemek bi işgence...

    Asya TekinAsya Tekin3 saat əvvəl
  • 948 tane begenmeyen var galiba aldiklari robot bozuk cikmis ne kadar hazımsızlık cekiyolar

    Ümit ayıkÜmit ayık3 saat əvvəl
  • BIDE MUSUELMANLAR BUNLAR . KAFIR BI ULKEYE GIT HER YER PRIL PIRIL . BIDE BUNLARA BAK . COK YAZIK.

    Marif AmirovMarif Amirov3 saat əvvəl
  • Deprem olduktan sonra öldüm mü kaldım mı yanıt vericeğim.

    FenerliGenç 1907FenerliGenç 19074 saat əvvəl
  • Bazen düşünüyorum doktor olmak için mi çabalasam ülkeye daha fazla katkım olur yoksa mühendis olmak için mi çabalasam

    Ateş'in Çilek YiyişiAteş'in Çilek Yiyişi4 saat əvvəl
  • Abi ben bu videoyu TV den açsam görürüm ki dkkdkdjdkd

    Miniki.-. ChanMiniki.-. Chan4 saat əvvəl
  • Hayırlı uğurlu olsun İnşaAllah Vatanımıza Milletimize! 🙏🏼

    Türkbaycan lıTürkbaycan lı4 saat əvvəl
  • Ma sha Allah Elhamdülillah ♥️

    Türkbaycan lıTürkbaycan lı4 saat əvvəl
  • İnsan büyüdükçe yalnızlaşıyor malesef

    Dogukan YilmazDogukan Yilmaz4 saat əvvəl
  • Korna sesini duyunca içinden küfürler ettiğin o kadar anlaşılıyor ki ve hakli bi isyan :))

    Serhat EdnSerhat Edn4 saat əvvəl
  • Çok güzel bir iyilik bu gözlerim doldu ♥️♥️

    İrem Baysalİrem Baysal4 saat əvvəl
  • Darwinist kafalar ise herşeyin TESADÜFEN yarandığını iddia etmekte... Allah akıl fikir versin!

    Türkbaycan lıTürkbaycan lı4 saat əvvəl
  • ilacı var ama devlet neden bu ilacı hala getirtmiyo niye türkiyede bu ilaçtan yok neden bu kadar sorumsuz bu insanlar gerçketen onlardan utanıyorum bunu izlerken illa onların çocuklarına olursa getiricekler heralde allah korusun en azından sma testi yaptırsın insanlar sinirlenmemek elde deil

    kübra akgülkübra akgül4 saat əvvəl
  • abi baannem dersteyim sandı :D

    gogen deveccigogen devecci4 saat əvvəl
  • Kendileri bile yazı yazamıyo Onlar: 💩🤡 Sen:' 👑💖 Kralsın! iyi bilgi videoları paylaşıyorsun ve herkesi bilgilendiriyorsun ❤️❤️

    W.C.K.DW.C.K.D4 saat əvvəl
  • arkadaşlar lütfen yere çöp atmayın

    MyhexaMyhexa4 saat əvvəl
  • ERMENISTANIN AZERBAYCANA YAPTIGI TERROR KATLIYAMLAR BIN YILLAR GESEDE AFF EDILECEK DIYILDIR EBEDI EZELI DUSMANIMIZDIRLAR. ALLAH TUM ZALIMLERIN BELASINI VERSIN .

    Marif AmirovMarif Amirov4 saat əvvəl
  • ilacı var ama devlet neden bu ilacı hala getirtmiyo niye türkiyede bu ilaçtan yok neden bu kadar sorumsuz bu insanlar gerçketen onlardan utanıyorum bunu izlerken illa onların çocuklarına olursa getiricekler heralde allah korusun

    kübra akgülkübra akgül4 saat əvvəl
  • AVM ye kadın erkek girişini ayırmışlar... Okuma yazma %59... Allahım... Müslüman ülkelerin uzay çağındaki hali, SAVAŞ, KİRLİLİK, CAHİLLİK, BAĞNAZLIK... Videodaki tek güzel kısım İKRAM ve PARA ALINMAMASI kısmıydı. İşte bu insanlık emrasini İLİM ile taçlandırmak me muasır medeniyet olmak için ÇOK ÇALIŞMAMIZ LAZIM. İLİM HERŞEYDEN ÖNCE GELİR ARKADAŞLAR, ortacağı yaşıyoruz...

    Kıvraklar MimarlıkKıvraklar Mimarlık4 saat əvvəl
  • böyle bi videoyu bile beğenmeyenler ne bilim

    kübra akgülkübra akgül4 saat əvvəl
  • 10:19 "Dur copun yaninda durayimda bi fotoraf cek😂😂😂

    Rufana UlduzRufana Ulduz4 saat əvvəl
  • yoo ben çok istiyom korsan olmak

    wNeversadwNeversad4 saat əvvəl
  • Ruhi abi yuotube den kazandığı n parayı versene lan

    Nisanur TunahanNisanur Tunahan4 saat əvvəl
  • allah yardım etsin ya ağladım

    kübra akgülkübra akgül4 saat əvvəl
  • Bir ay karachi de kaldım bu şehirbu ülke niye var diye sorgulamaya başladım bitmeyecek zannetim.

    Doğa ayyıldızDoğa ayyıldız4 saat əvvəl
  • Müslüman ülkenin pisliği bu olmamalı

    Serhat EdnSerhat Edn4 saat əvvəl
  • Temizlikten nasiplenmemişler ama tuhaf bir şekilde pislikten de ölmüyorlar

    F. Betül ÖZDEMİRF. Betül ÖZDEMİR4 saat əvvəl
  • Lan cidden heyacanlandim

    CİHAN KARACİHAN KARA4 saat əvvəl
  • Bu yatırımları beğenmeyen ler direk yorum yapamıyorlar diğer yorumları eleştiriyorlar, 🤣🤣🤣

    mekkeli mehmetmekkeli mehmet4 saat əvvəl
  • Her maaş aldığımda devletin kestiği verginin %50 sini akınsofta aktarılmasını talep ediyorum.

    gökhan erdemiroğlugökhan erdemiroğlu4 saat əvvəl
  • Ruhinin sesi korkmaya yetiyo bence

    Nursima özaslanNursima özaslan4 saat əvvəl
  • Ses

    mehmet kocaoglumehmet kocaoglu4 saat əvvəl
  • Akp vizyonunun kardeş seçtiği ülke

    PetrolheadPetrolhead4 saat əvvəl
  • Boğulmak çok kötü ben yaşamıştım

    umutçkrumutçkr4 saat əvvəl
  • Muhtemelen şizofren olsam birinin beni izlediğini sanar onu görmekten kaçarım

    Arkadaş ArkadaşArkadaş Arkadaş4 saat əvvəl
  • T

    Kemale EliyevaKemale Eliyeva4 saat əvvəl
  • Ben günlük 18 saat telefon kullanıyorum, 10-12 saat ne

    Eylül eylem TurgutEylül eylem Turgut4 saat əvvəl
  • Büyücü kadına esrar koklatmış. Verdiği çay içinde de esrar var. Sen Ruhi sin esrarın kokusunu bilirsin şimdi 🙂

    Mesut keleşMesut keleş4 saat əvvəl
  • Allah beni böyle bir şeyden korusun

    Eylül eylem TurgutEylül eylem Turgut4 saat əvvəl
  • Anlasilan şu ki ne Hava nede doga kirli deil aslinda kirli olan insanlar. Insanlar temiz deyilmis.insanlar bu yasayisa normal bakiyorlar. Bence burda ki kirli atmosferin ve doganin, şehirin tek sebebi insanlar.Burda yasayasan Pinti insanlar. Bu sehirin duzelmesi icin Ilk once Tehsil onemlidi. Yani bana gore Hindistan ve Pakistan en geride kalmis ulkelerden biri. Hem insanlarinin dusuncesine gore hemde bu ulkelerde okul ve universite cok zayif. UMArim onumuzdeki yillarda yavas yavasda olsa duzelir.

    Gulana AxmedovaGulana Axmedova4 saat əvvəl
  • İzlerken nefes alamadım ama esnafları turist görünce ne kadar nazik ve sevecenler. Bizimkiler de turistleri kazıklıyor ahahaha

    Seyda SalurSeyda Salur4 saat əvvəl
  • Neden başlik azerbeycanca?

    Davut KralDavut Kral4 saat əvvəl
  • Onlar Ağrı dağını izlemek için can atıyor bizim Ağrı'da ki evimiz Ağrı dağının dibinde 😂 Ağlayın lan 😂

    Ali İmran ÖzdemirAli İmran Özdemir4 saat əvvəl
  • 3tane ermenistan ülkesi izlemis

    Everrything AyazEverrything Ayaz4 saat əvvəl
  • Burayı başka bir ülkenin işgal edip medeni hale getirmesi lazım yoksa diğer ülkelerede zarar

    Vergil YamatoVergil Yamato4 saat əvvəl
  • Günlük 11 veya 13 saat kullanıyordum eski den ama yazın dışarı çıktığım için 6 veya 5 e indi arkadaşlar

    Huseyin tr HesabımHuseyin tr Hesabım4 saat əvvəl
  • Hayat her kes icin sirin degilmis..😪 her seye ragmen gulumsedi🥲

    Anonym sAnonym s5 saat əvvəl
  • Ülkeyi belki de böyle insanlar kurtaracak

    Vine ManyağıVine Manyağı5 saat əvvəl
  • ABİ SANIK ÖLME ben ciddiyim

    Karlos TurkKarlos Turk5 saat əvvəl
  • Bu video yu izlerken kaç kere çin reklamı çıktı bilemezsiniz kesinlikle çinden alışveriş yapmayınız,yaptırmayınız Allah belalarını versin

    EmreSGTTTEmreSGTTT5 saat əvvəl
  • 5.23 izleyin adam sarı sarı kusuyor :SDfbasdas ne yedin de onu kustun mk

    okan sezerokan sezer5 saat əvvəl
  • Neyin operasyonu anlamadım

    Karlos TurkKarlos Turk5 saat əvvəl
  • Kendilerine müslüman demesinler

    Kıymalı PideKıymalı Pide5 saat əvvəl
  • Abi benim odam 700

    ilker Demirtaşilker Demirtaş5 saat əvvəl
  • Unutmadan bir bilgi daha ekleyeyim: Türkiye'de en soğuk yer 1990 yılında -46 C ile Van'ın Çaldıran ilçesinde ölçülmüş......

    Ercan Nİda CüzdancıoğluErcan Nİda Cüzdancıoğlu5 saat əvvəl
  • Ruhi Bey, Yakuts'daki benzer soğukları Erzurum, Kars, Ardahan, Ağrı'da ve Van'ın Çaldıran ilçesinde de görebilirisin. Yakuts gibi altı ay olmasa da 15-25 gün boyunca Yakuts'daki şartları andıran soğuklar aralık-ocak aylarında buralarda da gerçekleşir....

    Ercan Nİda CüzdancıoğluErcan Nİda Cüzdancıoğlu5 saat əvvəl
  • Valla ne diyelim helal olsun

    Brawl stars .Brawl stars .5 saat əvvəl
  • Allah ermənilərin cəzasını versin.Bu uşaqların ahı sizi heç vaxt yaşamağa izin verməyəcək!

    Eltac RəhimliEltac Rəhimli5 saat əvvəl
  • Its lovely I like it.💋

    sikander merani911sikander merani9115 saat əvvəl
  • Harika bir kanal bilgi kaynıyor helal olsun

    Münire KöylüMünire Köylü5 saat əvvəl
  • Kahvaltı ederken izleme gafletinde bulundum. Kusacaktım vallahi nasıl pis bir memleket. 🤢🤮🤮

    Gojira Motor ChannelGojira Motor Channel5 saat əvvəl
  • yanlışlıkla videoyu açtım dislike ı yapıştırdım çıktım bu adam hiç konuşmasa hatta bu işi yapmasa dünya daha güzel bir yer olurdu

    hayri karpihayri karpi5 saat əvvəl
  • halacım nassılsın size gelelim diyoruz ailecek 2 ay sonraya müsait olur musunuz hala- nasipte varsaa

    shevchenkoshevchenko5 saat əvvəl
  • Boşver hocam.sperm atiklariyla ugrasilmaz.sen videolarına devam et

    Ali GurbuzAli Gurbuz5 saat əvvəl
  • 5:22 adam ağzıyla 🤮💩

    Seyran Birol İPEKSeyran Birol İPEK5 saat əvvəl
  • 7:33 bu robot boston dynamicsteki robotun benzeri değil mi

    Games ActionGames Action5 saat əvvəl